Vragen over je bestelling? Je bent waarschijnlijk niet de eerste, dus hebben we de meest gestelde vragen op een rij gezet.

Veelgestelde vragen over betalen en bestellen

Wij accepteren betalingen via iDeal of PayPal. Alle transacties vinden plaats in een beveiligde betaalomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.
  • Je kunt contant of met PIN betalen in onze fysieke winkel. Laat ons weten welke producten je uit de webshop wilt hebben, dan leggen wij ze alvast voor je klaar.
Probeer wanneer de betaling niet via iDeal of PayPal lukt, terug te keren naar je bestelling via de orderbevestiging die je in je e-mail inbox hebt ontvangen. Je kunt de betaling dan alsnog afronden.
  • Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Binnen 1 uur ontvang je bijna altijd alsnog een bevestiging per mail. Check ook je spambox.
  • Als je een account hebt kun je ook inloggen via onze website. Je kunt onder ‘Mijn account’ jouw bestellingen bekijken en alsnog betalen. Je kunt je bestelling ook nogmaals plaatsen.
  • Lukt dit ook niet? Dan kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar: NL 39 TRIO 0786818522 t.n.v. Evermore o.v.v. het ordernummer.
  • Tijdens kantooruren kunt je ons ook bellen: 010 – 440 23 24
Direct na het plaatsen van een online bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van de bestelling. Niet ontvangen? Binnen 1 uur ontvang je hem waarschijnlijk alsnog. Check ook je spambox.
  • Jouw bestelling wordt altijd pas verzonden als de betaling bij ons is ontvangen. Heb je nog niet betaald maar wel een bevestiging gekregen per e-mail? Keer dan alsjeblieft terug naar je bestelling (via een link in de e-mailbevestiging kunt je je orders bekijken. Je kunt ook via de website inloggen en klikken op ‘Mijn account’). De bestellingen die nog niet betaald zijn kun je betalen door op het iDeal logo te klikken.
  • Je ontvangt een e-mail als de bestelling is verzonden. Wij mailen bij postpakketten ook een barcode om je bestelling te volgen.
Als we jouw bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je een e-mail met een wijziging van je orderstatus in ‘Bevestigd’. Zodra wij jouw bestelling verzenden, wijzigen wij je orderstatus in ‘Verzonden’. Je kunt de status van je bestelling in je account zien.
  • Is je bestelling een pakket? Dan ontvang je een ‘Track & Trace’ barcode waarmee je de reis van jouw bestelling kunt volgen. Je ontvangt de barcode in een aparte e-mail.
Zo volg je jouw pakketje:
  • Ga naar evermore.myparcel.me
  • Vul je postcode en barcode in;
  • De status van je bestelling verschijnt nu op het beeldscherm.
Een bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen orderbevestiging hebt gekregen. Je past je bestelling eenvoudig aan door opnieuw producten in je winkelwagen te plaatsen of te verwijderen. Reken vervolgens af volgens de stappen in het menu.
  • Als je al hebt afgerekend is het niet meer mogelijk om de bestelling zelf aan te passen. Je kunt het beste zo snel mogelijk opnieuw een bestelling plaatsen en een notitie toevoegen dat we de nieuwe producten tegelijk of in plaats van de vorige bestelling kunnen verzenden. Het teveel betaalde bedrag storten we terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
  • LET OP: het annuleren van een bestelling is wel mogelijk na betaling. We storten het bedrag dan terug op de rekening waarmee je via iDeal of PayPal hebt betaald, of op een door jou op te geven rekening. Neem contact met ons op als je een verzendbevestiging hebt ontvangen en je je bestelling nog wilt wijzigen.
Je kunt producten van Evermore cadeau geven. Dit kan als volgt:
  1. Selecteer een ander afleveradres dan het factuuradres;
  2. Geef in het veld ‘opmerkingen’ (laatste veld voor de betaling) aan dat het om een cadeau gaat;
  3. Je kunt eventueel ook een boodschap in het veld ‘opmerkingen’ bijvoegen. Wij drukken deze dan af op een kaartje.
Bij iedere bestelling heb je 14 dagen recht op retour, om welke reden dan ook. De voorwaarden zijn:
  • Het artikel moet onbeschadigd en compleet zijn;
  • Het product moet in de originele, onbeschadigde verpakking worden overhandigd;
  • Geopende voedselverpakkingen kunnen niet worden geretourneerd;
  • Retourneren geschiedt op eigen kosten.
Je kunt vervolgens een ander product uitkiezen, of wij storten het originele aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald. Kom je je producten liever ruilen in onze winkel? Dat kan natuurlijk ook. Laat ons in de winkel de bestelbevestiging uit je mailbox zien, dan regelen wij de rest.

 

Veelgestelde vragen over bezorging en afhalen

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 4 dagen. Per fiets proberen we binnen postcodegebied 3010-3042 dezelfde levertijd aan te houden.
  • Let op: koffie is een versproduct en wordt door ons iedere woensdag vers gebrand. Daarom wordt de koffie pas later in de week geleverd.
  • Sommige producten hebben een langere levertijd. Bijvoorbeeld omdat het niet bij ons voorraad is of om een andere reden. We nemen dan contact met je op.
Evermore hanteert de volgende verzendtarieven:
    Nederland:
  • GRATIS – bij bestellingen boven de €75,-
  • €2,50 – bij bestellingen binnen postcodegebied 3000-3089 en overige gebieden binnen de Gemeente Rotterdam
  • €6,65 – bij bestellingen tot €75,- in Nederland
Alle internationale verzendtarieven vind je in de volgende vraag.
Ja, wij versturen naar alle lidstaten van de Europese Unie, Andorra, Noorwegen, Liechtenstein, Servië, Vaticaanstad en Zwitserland. Voor ieder land rekenen we specifieke internationale tarieven die door PostNL zijn bepaald. De verzendkosten worden bij het afrekenen verrekend in je bestelling. Gratis verzending boven de €75,- geldt niet voor internationale zendingen.
Natuurlijk! Wil je de bestelling in onze échte winkel aan de Coolhaven 158A in Rotterdam af komen halen, dan kun je het beste:
  • ‘afhalen’ selecteren als verzendoptie.
Je betaalt dan geen verzendkosten. We nemen contact op over het ophaalmoment.

 

Veelgestelde vragen over accounts en voorkeuren

 

Veelgestelde vragen over ons beleid

Ja, om onze webwinkel goed te kunnen laten functioneren hebben wij noodzakelijke cookies nodig. Wij gebruiken alleen cookies om je de inhoud van je winkelwagentje op te slaan en om je te kunnen herkennen als terugkerende klant. Deze informatie wordt nooit zonder jouw toestemming aan anderen verstrekt.
Onze algemene voorwaarden vind je hier.
Jouw privacy wordt gewaarborgd conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit houdt in dat er geen informatie aan anderen wordt verstrekt zonder uitdrukkelijke toestemming van de gebruiker. Verder heb je het recht om jouw persoonsgegevens in te zien en om deze aan te laten passen of om online 'vergeten' te worden. Meer informatie vind je op een speciale website van het ministerie van Veiligheid en Justitie: hulpbijprivacy.nl. Ons privacybeleid kun je vinden in de algemene voorwaarden.
Je mag niets van deze website overnemen zonder uitdrukkelijke toestemming van Evermore. Wij ontvangen verzoeken bij voorkeur schriftelijk.

 

Veelgestelde vragen over Evermore, producten en diensten

 

Staat jouw vraag er niet tussen? We hebben er vast een antwoord op. Neem contact met ons op via het contactformulier.