Veelgestelde vragen & Bestelhulp

Waarmee kunnen we u helpen? | Evermore
Waarmee kunnen we je helpen?

Vragen over je bestelling? Je bent niet de eerste, dus hebben we de meest gestelde vragen op een rij gezet.

 

Veelgestelde vragen over betalen en bestellen

Wij accepteren betalingen via iDeal of PayPal. Alle transacties vinden plaats in een beveiligde betaalomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser. Je kunt contant of met PIN betalen in onze fysieke winkel. Laat ons weten welke producten je uit de webshop wilt hebben, dan leggen wij ze alvast voor je klaar.
Probeer indien de betaling niet via iDeal of PayPal lukt, terug te keren naar je bestelling via de orderbevestiging die je in je e-mail inbox hebt ontvangen. Je kunt de betaling dan alsnog afronden. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Binnen 1 uur ontvang je bijna altijd alsnog een bevestiging per mail. Check ook je spambox. Als je een account hebt kun je ook inloggen via onze website. Je kunt onder ‘Mijn account’ jouw bestellingen bekijken en alsnog betalen. Je kunt je bestelling ook nogmaals plaatsen. Lukt dit ook niet? Dan kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar: NL 39 TRIO 0786818522 t.n.v. Evermore o.v.v. het ordernummer. Tijdens kantooruren kunt je ons ook bellen: 010 – 440 23 24
Direct na het plaatsen van een online bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van de bestelling. Niet ontvangen? Binnen 1 uur ontvang je hem waarschijnlijk alsnog. Check ook je spambox. Jouw bestelling wordt altijd pas verzonden als de betaling bij ons is ontvangen. Heb je nog niet betaald maar wel een bevestiging gekregen per e-mail? Keer dan alsjeblieft terug naar je bestelling (via een link in de e-mailbevestiging kunt je je orders bekijken. Je kunt ook via de website inloggen en klikken op ‘Mijn account’). Jouw orders verschijnen dan die je kunt betalen door op het iDeal logo in de bestelling te klikken. Je ontvangt een e-mail als de bestelling is verzonden. Wij mailen bij postpakketten ook een barcode om je bestelling te volgen.
Als je bestelling en betaling bij ons volledig ontvangen zijn krijg je een e-mail met een wijziging van je orderstatus in ‘Bevestigd’. Zodra wij jouw bestelling verzenden, wijzigen wij je orderstatus in ‘Verzonden’. Mocht je bestelling een pakket zijn, dan ontvang je ook altijd een ‘Track & Trace’ barcode waarmee je de reis van jouw bestelling via PostNL kunt volgen. Je ontvangt de barcode in een e-mail van van PostNL. Je volgt je bestelling zo:
  • Ga naar www.tracktrace.nl
  • Vul je postcode en barcode in;
  • De status van je bestelling verschijnt nu op het beeldscherm.
Een bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Je past je bestelling eenvoudig aan door opnieuw producten in je winkelwagen te plaatsen of te verwijderen. Reken vervolgens af volgens de stappen in het menu. Als je al hebt afgerekend is het helaas niet mogelijk om de bestelling zelf aan te passen. Je kunt het beste zo snel mogelijk opnieuw een bestelling plaatsen, die wij dan tegelijk of in plaats van de vorige bestelling kunnen verzenden. LET OP: het annuleren van een bestelling is wel mogelijk na betaling. We storten het bedrag dan terug op de rekening waarmee je via iDeal of PayPal hebt betaald, of op een door jou op te geven rekening. Neem contact met ons op als je een verzendbevestiging hebt ontvangen en je je bestelling nog wilt wijzigen.
Je kunt producten van Evermore cadeau geven. Dit kan als volgt:
  1. Selecteer een ander afleveradres dan het factuuradres;
  2. Geef in het veld ‘opmerkingen’ (laatste veld voor de betaling) aan dat het om een cadeau gaat;
  3. Je kunt eventueel ook een boodschap in het veld ‘opmerkingen’ bijvoegen. Wij drukken deze dan af op een kaartje.
Bij iedere bestelling heb je 14 dagen recht op retour, om welke reden dan ook. De voorwaarden zijn:
  • Het artikel moet onbeschadigd en compleet zijn;
  • Het product moet in de originele, onbeschadigde verpakking worden overhandigd;
  • Geopende voedselverpakkingen kunnen niet worden geretourneerd;
  • Retourneren geschiedt op eigen kosten.
Je kunt vervolgens een ander product uitkiezen, of wij storten het originele aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald. Kom je je producten liever ruilen in onze winkel? Dat kan natuurlijk ook.

 

Veelgestelde vragen over bezorging en afhalen

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 4 dagen. Per fiets proberen we binnen postcodegebied 3010-3042 dezelfde levertijd aan te houden. LET OP: Koffie is een versproduct en wordt door ons iedere woensdag vers gebrand. Daarom wordt de koffie pas later in de week geleverd. Mocht een product een langere levertijd hebben, omdat het niet op voorraad is of om een andere reden, dan nemen we contact met je op.
Evermore hanteert de volgende verzendtarieven: Nederland: GRATIS – bij bestellingen boven de €75,- GRATIS – bij bestellingen binnen postcodegebied 3010-3042 (vanwege COVID-19 tijdelijk gratis in heel Rotterdam) €4,84 – bij bestellingen tot 250 gram, die door de brievenbus passen €7,32 – bij bestellingen vanaf 250 gram tot 10 kg Alle internationale verzendtarieven vind je hier.
Ja, wij versturen naar alle lidstaten van de Europese Unie, Andorra, Noorwegen, Liechtenstein, Servië, Vaticaanstad en het Verenigd Koninkrijk. Voor ieder land rekenen we specifieke internationale tarieven die door PostNL zijn bepaald. De verzendkosten worden bij het afrekenen verrekend in je bestelling. Gratis verzending boven de €75,- geldt niet voor internationale zendingen. De volgende internationale verzendtarieven hanteren wij in 2020:
  • België, Duitsland – €10,89
  • Luxemburg, Verenigd Koninkrijk – €14,22
  • Denemarken, Frankrijk, Oostenrijk – €16,94
  • Italië – €17,85
  • Spanje – €19,36
  • Portugal, Slowakije, Tsjechië – €21,18
  • Finland, Ierland – €22,08
  • Hongarije, Polen, Slovenië, Zweden – €23,90
  • Andorra, Cyprus, Gibraltar, Kroatië, Liechtenstein, Malta, Noorwegen, Servië, Vaticaan, Zwitserland – €26,32
  • Bulgarije, Estland, Griekenland, Letland, Litouwen, Roemenië – €30,86
Natuurlijk! Wil je de bestelling in onze échte winkel aan de Coolhaven 168A in Rotterdam af komen halen, dan kun je het beste:
  • ‘afhalen’ selecteren als verzendoptie.
Je betaalt dan geen verzendkosten. We nemen contact op over het ophaalmoment.

 

Veelgestelde vragen over accounts en voorkeuren

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel verplicht om je eenmalig te registreren als klant, zodat wij over genoeg gegevens beschikken om een bestelling te kunnen versturen. Wij raden het wel aan om een account aan te maken. Met een account kun je sneller inloggen en kunnen wij je gegevens sneller vinden als er iets mis is met je bestelling. De gegevens die je aan Evermore geeft worden NOOIT zonder uitdrukkelijke toestemming aan anderen verstrekt.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ onder het inlogmenu (‘Gebruikersmenu’, rechts in de webwinkel). Nadat je vervolgens je e-mailadres hebt ingevuld wordt er een nieuw wachtwoord naar je verstuurd. Lukt dit niet? Neem dan graag contact op met ons via het E-mailformulier
Klik op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ onder het inlogmenu (‘Gebruikersmenu’, rechts in de webwinkel). Nadat je vervolgens je e-mailadres hebt ingevuld wordt je gebruikersnaam naar je verstuurd. Lukt dit niet? Neem dan graag contact op met ons via het E-mailformulier
Je kunt je afmelden voor nieuwsbrieven van Evermore onderaan elke mail die je van ons ontvangt. Kun je de nieuwsbrief zo snel niet vinden? Stuur ons een e-mail, dan melden wij je af.    

 

Veelgestelde vragen over ons beleid

Veelgestelde vragen over ons bedrijf, producten en diensten

Veelgestelde vragen over onze webshop en betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij accepteren betalingen via iDeal of PayPal. Alle transacties vinden plaats in een beveiligde betaalomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Je kunt contant of met PIN betalen in onze fysieke winkel. Laat ons weten welke producten je uit de webshop wilt hebben, dan leggen wij ze alvast voor je klaar.

Kan ik producten cadeau geven?

Je kunt producten van Evermore cadeau geven. Dit kan als volgt:

  • Selecteer een ander afleveradres dan het factuuradres;
  • Geef in het veld ‘opmerkingen’ (laatste veld voor de betaling) aan dat het om een cadeau gaat;
  • Je kunt eventueel ook een boodschap in het veld ‘opmerkingen’ bijvoegen. Wij printen deze dan uit op een kaartje.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Direct na het plaatsen van een online bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van de bestelling.

Jouw bestelling wordt echter pas verzonden indien de betaling bij ons is ontvangen. Mocht je dus nog niet betaald hebben en wel een bevestiging hebben gekregen per e-mail, keer dan alsjeblieft terug naar je bestelling (via een link in de e-mailbevestiging kunt je je orders bekijken. Je kunt ook via de website inloggen en klikken op ‘Mijn account’ (rechts bovenaan de website). Jouw orders verschijnen dan die je alsnog kunt betalen door op het iDeal logo in de bestelling te klikken.

Je ontvangt een e-mail als de bestelling is verzonden. Wij sturen, als het om een pakket gaat, ook een barcode mee om uw bestelling te volgen.

Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?

Probeer indien de betaling niet via iDeal of PayPal lukt, terug te keren naar je bestelling via de orderbevestiging die je in je e-mail inbox hebt ontvangen. Je kunt de betaling dan alsnog afronden.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Probeer dan in te loggen via onze website. Je kunt onder ‘Mijn account’ (rechts bovenaan de website) jouw bestellingen bekijken en alsnog betalen. Je kunt je bestelling ook nogmaals plaatsen.

Lukt dit ook niet? Dan kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar:
NL 39 TRIO 0786818522 t.n.v. Evermore o.v.v. het ordernummer.

Tijdens kantooruren kunt je ons ook bellen: 010 – 440 23 24

Veelgestelde vragen over bestellen, levering en postbezorging

Wat is de levertijd bij Evermore?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 4 dagen. Per fiets proberen we binnen postcodegebied 3010-3042 dezelfde levertijd aan te houden.

LET OP: Koffie is een versproduct en wordt door ons iedere woensdag vers gebrand. Daarom wordt de koffie pas later in de week geleverd.

Mocht een product een langere levertijd hebben, omdat het niet op voorraad is of om een andere reden, dan nemen we contact met je op.

Wat is het beleid rond retourneren en terugbetalen?

Bij iedere bestelling heb je 14 dagen recht op retour, om welke reden dan ook. De voorwaarden zijn:

  • Het artikel moet onbeschadigd en compleet zijn;
  • Het product moet in de originele, onbeschadigde verpakking worden overhandigd;
  • Retourneren geschiedt op eigen kosten.

Je kunt vervolgens een ander product uitkiezen, of wij storten het originele aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op je rekening.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Evermore hanteert de volgende verzendtarieven:

Nederland:
GRATIS – bij bestellingen boven de €75,-
GRATIS – bij bestellingen binnen postcodegebied 3010-3042
€4,84 – bij bestellingen tot 250 gram, die door de brievenbus passen
€7,32 – bij bestellingen vanaf 250 gram tot 10 kg

Alle internationale verzendtarieven vind je hier.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Natuurlijk! Wil je de bestelling in onze fysieke winkel af komen halen, dan kun je het beste:

  • ‘afhalen’ selecteren als verzendoptie.

Je betaalt dan geen verzendkosten. We nemen contact op over het ophaalmoment.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Als je bestelling en betaling bij ons volledig ontvangen zijn krijg je een e-mail met een wijziging van je orderstatus in ‘Bevestigd’. Zodra wij jouw bestelling verzenden wijzigen wij je orderstatus in ‘Verzonden’.

Mocht je bestelling een pakket zijn, dan ontvang je ook altijd een ‘Track & Trace’ barcode waarmee je de reis van jouw bestelling via PostNL kunt volgen. Je ontvangt de barcode in een e-mail van van PostNL.

Je volgt je bestelling als volgt:

  • Ga naar www.tracktrace.nl
  • Vul je postcode en barcode in;
  • De status van je bestelling verschijnt nu op het beeldscherm.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Ja, wij versturen naar alle lidstaten van de Europese Unie, Andorra, Noorwegen, Liechtenstein, Servië, Vaticaanstad en het Verenigd Koninkrijk. Voor ieder land rekenen we specifieke internationale tarieven die door PostNL zijn bepaald. De verzendkosten worden bij het afrekenen verrekend in je bestelling. Gratis verzending boven de €75,- geldt niet voor internationale zendingen.

De volgende internationale verzendtarieven hanteren wij in 2020:

  • België, Duitsland – €10,89
  • Luxemburg, Verenigd Koninkrijk – €14,22
  • Denemarken, Frankrijk, Oostenrijk – €16,94
  • Italië – €17,85
  • Spanje – €19,36
  • Portugal, Slowakije, Tsjechië – €21,18
  • Finland, Ierland – €22,08
  • Hongarije, Polen, Slovenië, Zweden – €23,90
  • Andorra, Cyprus, Gibraltar, Kroatië, Liechtenstein, Malta, Noorwegen, Servië, Vaticaan, Zwitserland – €26,32
  • Bulgarije, Estland, Griekenland, Letland, Litouwen, Roemenië – €30,86

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Thee

  • In een witte Evermore zak, een wit Theeblik of een zilveren vacuüm verpakte zak
  • In een witte brievenbusdoos of gerecyclede pakketdoos.

Koffie

  • In een matzwarte brievenbuszak met Evermore logo, gesealed en met ventiel
  • In een witte brievenbusdoos of gerecyclede pakketdoos.

Chocola

  • In originele verpakking
  • In een witte brievenbusdoos of witte pakketdoos met Evermore logo
  • In een witte brievenbusdoos of gerecyclede pakketdoos.

Overige producten

  • In originele verpakking
  • In een witte brievenbusdoos of gerecyclede pakketdoos.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen zodra deze is geplaatst?

Dit kan alleen als je nog niet hebt afgerekend. Je past je bestelling eenvoudig aan door opnieuw producten in je winkelwagen te plaatsen of te verwijderen. Reken vervolgens af volgens de stappen in het menu.

Indien je al hebt afgerekend is het helaas niet mogelijk om de bestelling opnieuw aan te passen. Je kunt het beste zo snel mogelijk opnieuw een bestelling plaatsen, die wij dan tegelijk met de vorige bestelling kunnen verzenden.

LET OP: het annuleren van een bestelling is wel mogelijk na betaling. We storten het bedrag dan terug op een door jou op te geven rekening. Indien je een verzendbewijs in een e-mail hebt ontvangen is annuleren pas niet meer mogelijk.

Veelgestelde vragen over jouw account in onze webwinkel

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ onder het inlogmenu (‘Gebruikersmenu’, rechts in de webwinkel). Nadat je vervolgens je e-mailadres hebt ingevuld wordt er een nieuw wachtwoord naar je verstuurd.

Lukt dit niet? Neem dan graag contact op met ons via het E-mailformulier

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Klik op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ onder het inlogmenu (‘Gebruikersmenu’, rechts in de webwinkel). Nadat je vervolgens je e-mailadres hebt ingevuld wordt uw gebruikersnaam naar je verstuurd.

Lukt dit niet? Neem dan graag contact op met ons via het E-mailformulier

Is het verplicht om een account aan te maken?

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel verplicht om je eenmalig te registreren als klant, zodat wij over genoeg gegevens beschikken om een bestelling te kunnen versturen.

Wij raden het echter wel aan om een account aan te maken. Als terugkerende klant kunt je dan gemakkelijker en sneller inloggen. De gegevens die je aan Evermore geeft worden overigens NOOIT zonder uitdrukkelijke toestemming aan anderen verstrekt. Dit zou in strijd zijn met de privacywetgeving.

Veelgestelde vragen over ons beleid

Gebruikt jullie website cookies?

Ja, om onze webwinkel goed te kunnen laten functioneren hebben wij noodzakelijke cookies nodig. Wij gebruiken alleen cookies om je de inhoud van je winkelwagentje op te slaan en om je te kunnen herkennen als terugkerende klant. Deze informatie wordt nooit zonder jouw toestemming aan anderen verstrekt.

Sinds 5 juni 2012 is het wettelijk verplicht om te vermelden dat websites cookies gebruiken, dit geldt echter niet voor noodzakelijke cookies in webwinkels die wij gebruiken. Het volgende valt te lezen op de website van de Nederlandse overheid:

“Websites hebben uw toestemming niet nodig voor cookies die noodzakelijk zijn om een dienst of webshop te laten functioneren. Dit zijn bijvoorbeeld bestanden die bijhouden wat u in uw virtuele winkelwagentje heeft.” Je kunt dit hier nalezen.

Je kunt bekijken hoeveel cookies onze website gebruikt op: www.cookiechecker.nl

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Wat is jullie privacybeleid?

Jouw privacy wordt gewaarborgd conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit houdt in dat er geen informatie aan anderen wordt verstrekt zonder uitdrukkelijke toestemming van de gebruiker. Verder heb je het recht om jouw persoonsgegevens in te zien en om deze aan te laten passen of om online ‘vergeten’ te worden. Meer informatie vind je op een speciale website van het ministerie van Veiligheid en Justitie: www.hulpbijprivacy.nl

Mag ik inhoud van deze website kopiëren?

Je mag niets van deze website overnemen zonder uitdrukkelijke toestemming van Evermore. Wij ontvangen verzoeken bij voorkeur schriftelijk.

Veelgestelde vragen over ons bedrijf, producten en diensten

Levert Evermore aan detailhandel, bedrijven en horeca?

Ja, hiervoor hanteren wij speciale prijzen. Neem hiervoor contact met ons op via het E-mailformulier

Werkt Evermore ook als groothandel?

Ja, hiervoor hanteren wij speciale prijzen. Neem hiervoor contact met ons op via het E-mailformulier.

Waar kan ik vacatures bij Evermore vinden?

Evermore heeft momenteel geen vacatures. Zodra er een vacature vrijkomt kun je deze op onze contactpagina vinden.

Wanneer is Evermore opgericht?

In de zomer van 2007 toen het Groenjaar was in Rotterdam. Er werd ons gevraagd om tijdens Verborgen Tuinen iets te doen rondom het thema ‘groen’. Wat is of was groen en is het meest gedronken plantje ter wereld? Op 9 september 2008 schreven we ons in bij de Kamer van Koophandel.

Waar kan ik Evermore vinden?

In het centrum van Rotterdam. Wij hebben een fysieke winkel en afhaalpunt aan de Coolhaven 158A.

Bestelhulp

IK HEB DIRECT HULP NODIG!
BEL: 010-4402324 (alleen kantooruren)
E-MAIL: info[a]evermorethee.nl

1. Selecteer een categorie in het menu

Kies uit Thee, Koffie, Chocola, Accessoires of Theepotten.

2. Kies een product uit

Klik op de producten voor meer informatie en bestellen. Bij elk product in de webwinkel moet u een hoeveelheid selecteren. Soms ben je verplicht andere opties te selecteren (bijvoorbeeld of u bonen of gemalen koffie wilt).

3. Druk op ‘Toevoegen’

Je bestelling verschijnt nu kort in een pop-up scherm, en bevindt zich vervolgens rechtsboven in de WINKELWAGEN

4. Ga naar ‘Bekijk Winkelwagen’ om af te rekenen

Druk vervolgens op ‘afrekenen’ of vul eerst een kortingscode in als je die hebt.

5. Registratie in de Webwinkel

Er zijn 2 mogelijkheden om een bestelling te plaatsen.

1. “Als terugkerende klant kunt u hier inloggen” Dit is een mogelijkheid die voor terugkerende gebruikers is.

2. “Nieuw hier? Vul hier a.u.b. eerst uw gegevens in” Deze mogelijkheid geeft bovenaan de mogelijkheid om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen waardoor het niet noodzakelijk is om iedere keer naam en adresgegevens op te geven. Daaronder is de oorspronkelijke manier van het opgeven van de gegevens om de bestelling te plaatsen.

Als je nog niet geregistreerd bent is mogelijkheid 1 nog niet van toepassing. Kies dan mogelijkheid 2 (Nieuw Hier) en vul klantinformatie in als je je wilt registeren (zet dan een vink bij registeren), vul het onderste gedeelte altijd de eerste keer in om een bestelling te plaatsen.

Als je je geregistreerd hebt kun je de volgende keer een bestelling plaatsen met alleen een gebruikersnaam en een wachtwoord.

We informeren je als dit product weer op voorraad is. Laat je e-mailadres hier achter, dan houden we je op de hoogte!