Let op! Langere levertijden gedurende de zomerstop (17 juli t/m 23 augustus)

Bestelhulp & FAQ’s

IK HEB DIRECT HULP NODIG!
BEL: 010-4402324 (alleen kantooruren)
E-MAIL: info@evermorethee.nl

Bestelhulp

1. Selecteer een categorie

Druk op de getekende categorieën in het thuisscherm van de webwinkel. U kunt kiezen uit: Thee, Theepotten, Koffie, Chocola, Accessoires, Vakliteratuur en ‘speciale categorieën’ zoals de Evermore Special of Feestdagen.
Kies vervolgens een subcategorie. Bijvoorbeeld: ‘Biologische Thee’ of ‘Koffie boven de 250 gram’

2. Kies een product uit

Druk op ‘productdetails’ voor meer informatie en bestellen. Bij elk product in de webwinkel moet u een hoeveelheid selecteren. Soms bent u verplicht andere opties te selecteren (bijvoorbeeld of u bonen of gemalen koffie wilt)

3. Druk op ‘Toevoegen’

Uw bestelling verschijnt nu kort in een pop-up scherm, en bevindt zich vervolgens rechtsboven in de WINKELWAGEN

4. Ga naar ‘Bekijk Winkelwagen’ om af te rekenen

Druk vervolgens op ‘afrekenen’ of vul eerst een kortingscode in als u die heeft

5. Registratie in de Webwinkel

Er zijn 2 mogelijkheden om een bestelling te plaatsen.

1. “Als terugkerende klant kunt u hier inloggen” Dit is een mogelijkheid die voor terugkerende gebruikers is.

2. “Nieuw hier? Vul hier a.u.b. eerst uw gegevens in” Deze mogelijkheid geeft bovenaan de mogelijkheid om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen waardoor het niet noodzakelijk is om iedere keer naam en adresgegevens op te geven. Daaronder is de oorspronkelijke manier van het opgeven van de gegevens om de bestelling te plaatsen.

Als u nog niet geregistreerd bent is mogelijkheid 1 nog niet van toepassing. Kies dan mogelijkheid 2 (Nieuw Hier) en vul klantinformatie in als u zich wilt registeren (zet dan een vink bij registeren), vul het onderste gedeelte altijd de eerste keer in om een bestelling te plaatsen.

Als u zich geregistreerd heeft kunt u de volgende keer een bestelling plaatsen met alleen een gebruikersnaam en een wachtwoord.

Frequently Asked Questions

Veelgestelde vragen over onze Webwinkel

Veelgestelde vragen over bestellen, levering en postbezorging

Veelgestelde vragen over uw account in onze webwinkel

Veelgestelde vragen over ons beleid

Veelgestelde vragen over ons bedrijf, producten en diensten

Veelgestelde vragen over onze Webwinkel

Welke betalingsmiddelen accepteert Evermore?

Wij accepteren betalingen via iDeal of PayPal. Mocht uw betaling niet lukken in de webwinkel, dan kunt u het verschuldigde bedrag altijd overmaken naar: TRIODOS 78.68.18.522 t.n.v. Evermore. We nemen uw bestelling dan zo spoedig mogelijk in behandeling!

^ TOP

Kan ik producten cadeau geven?

U kunt producten van Evermore cadeau geven. Dit doet u als volgt:- Selecteer een ander afleveradres dan het factuuradres
– Geef in het veld ‘opmerkingen’ (laatste veld voor de betaling) aan dat het om een verjaardag gaat
– U kunt eventueel ook een boodschap voor de jarige in het veld ‘opmerkingen’ bijvoegen. Wij printen deze dan uit op een verjaardagskaart.

^ TOP

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Direct na het plaatsen van een online bestelling, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling.

Uw bestelling wordt echter pas verzonden indien de betaling bij ons is ontvangen.Mocht u dus nog niet betaald hebben, en wel een bevestiging hebben gekregen per e-mail, keer dan alstublieft terug naar uw bestelling (via een link in de e-mailbevestiging kunt u uw orders bekijken. U kunt ook via de website inloggen en klikken op ‘Mijn account’(rechts bovenaan de website). Uw orders verschijnen en u kunt alsnog betalen door op het iDeal logo in uw order te klikken.

U krijgt een e-mail als uw bestelling is verzonden. Wij sturen, als het om een pakket gaat, ook een barcode mee om uw bestelling te volgen.

^ TOP

Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?

Probeer indien uw betaling niet via iDeal of PayPal lukt, terug te keren naar uw bestelling via uw orderbevestiging die u in uw e-mail inbox hebt ontvangen. U kunt de betaling dan alsnog afronden.

Hebt u geen orderbevestiging ontvangen? Probeer dan in te loggen via onze website. U kunt onder ‘Mijn account’(rechts bovenaan de website) uw bestellingen bekijken en alsnog betalen. U kunt uw bestelling ook nogmaals plaatsen.

Lukt dit ook niet? Dan kunt u het verschuldigde bedrag overmaken naar:
TRIODOS 78.68.18.522 t.n.v. Evermore o.v.v. uw ordernummer

Tijdens kantooruren kunt u ons ook bellen: 010-440 23 24

^ TOP

Klopt het dat de prijzen in uw webwinkel onlangs zijn aangepast?

Dit klopt. Vanwege de wijziging in het hoogste BTW tarief sinds 1 oktober 2012 hebben wij een aantal aanpassingen in onze winkel gedaan:
– Producten met 19% BTW krijgen 21% BTW;
– Alle producten (behalve koffie tot 250 gram) zijn EXCLUSIEF verzendkosten*;
– Boven de €75,- betaalt u geen verzendkosten (dit was tot nu toe boven de €120,-);
– Thee die tot nu toe per 90 gram verpakt werd bevat sinds 1 oktober 100 gram, de prijzen zijn niet gestegen.**

Vragen?

info@evermorethee.nl

010-4402324

* De thee, chocola en koffie tot 250g waren tot nu toe inclusief verzendkosten, per 1 oktober komt daar bij thee en chocola in Nederland altijd minstens €2,50 en maximaal €6,75 aan verzendkosten bij, tenzij u voor meer dan €75 bestelt of binnen postcodegebied 3010-3042 woont (per fiets bezorgd!), uw bestelling wordt in dat geval GRATIS bezorgd.

** Sommige, zeer volumineuze theesoorten, bevatten 50 gram of 25 gram. Dit is sinds 1 oktober hetzelfde gebleven.

^ TOP

Veelgestelde vragen over bestellen, levering en postbezorging

Wat is de levertijd bij Evermore?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 4 dagen. Per fiets proberen we binnen postcodegebied 3010-3042 dezelfde dag nog te leveren.

LET OP: Koffie is een versproduct en wordt door ons iedere vrijdag vers gebrand. Daarom wordt de koffie iedere week pas vanaf vrijdag geleverd.

Mocht een product een langere levertijd hebben, omdat het niet op voorraad is of om een andere reden, dan nemen we altijd contact met u op

^ TOP

Wat is het beleid rond retourneren en terugbetalen?

Bij iedere bestelling heeft u 7 werkdagen recht op retour, om welke reden dan ook.De enige voorwaarden zijn:
– Het artikel moet deugdelijk, in de originele verpakking worden teruggezonden
– U moet een (kopie van) de factuur meezenden met daarop uw bankrekeningnummer
– De retourzending geschiedt op eigen kosten

U kunt nadien een ander product uitkiezen, of wij storten het originele aankoopbedrag terug op uw rekening.

^ TOP

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Evermore hanteert de volgende verzendtarieven:

Nederland:
GRATIS – bij bestellingen boven de €75,-
GRATIS – bij bestellingen binnen postcodegebied 3010-3042
GRATIS – bij koffiebestellingen onder de 250 gram en het proefabonnement
€2,50 – bij bestellingen tot 250 gram, die door de brievenbus passen
€6,75 – bij bestellingen vanaf 250 gram tot 10 kg, conform PostNL tarieven
Europa:
€3,50 – bij bestellingen tot 250 gram
€13,00 – in ZONE EUR 1, bij bestellingen van 251 gram tot 2 kg (standaard incl. Track&Trace)
€18,50 – in ZONE EUR 2, bij bestellingen van 251 gram tot 2 kg (standaard incl. Track&Trace)
€19,30 – in ZONE EUR 3, bij bestellingen van 251 gram tot 2 kg (standaard incl. Track&Trace)

Bekijk voor een verklaring van de Europese posttarieven en zones de website van PostNL

Er kan helaas niet meer dan 2 kg internationaal verzonden worden.

^ TOP

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Dat kan, mits wij daar na schriftelijk of mondeling contact toestemming voor hebben gegeven.
Mocht uw bestelling reeds geleverd zijn of haalt u uw bestelling af (alleen in overleg), dan kunt u het beste:

  • een postcode binnen postcodegebied 3010-3042 opgeven bij uw bestelling,
  • of: bij brievenbuspost (€2,50 verzendkosten) de kortingscode ‘geenverzendkostenbrievenbus’ invullen,
  • of: bij pakketpost (€6,75 verzendkosten) de kortingscode ‘geenverzendkostenpakket’ invullen,

U betaalt dan geen verzendkosten.

 

Misbruik van deze kortingscodes wordt niet op prijs gesteld. U bent alleen bevoegd deze kortingscodes te gebruiken na overleg met Evermore. U kunt contact opnemen met ons via het E-mailformulier

^ TOP

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Als uw bestelling en betaling bij ons volledig ontvangen zijn krijgt u een e-mail met een wijziging van uw orderstatus in ‘Bevestigd’. Zodra wij uw bestelling verzenden wijzigen wij deze in ‘Verzonden’.
Mocht uw bestelling een pakket zijn, dan verstrekken wij ook altijd een ‘Track & Trace’ barcode waarmee u de reis van uw bestelling via PostNL kunt volgen. U ontvangt uw barcode in een e-mail van ons of van PostNL zelf.
U volgt uw bestelling via PostNL als volgt:

  • Ga naar www.tracktrace.nl
  • Vul uw postcode en uw barcode (meestal beginnend met ‘3SKABA…’) in,
  • De status van uw bestelling verschijnt nu op het beeldscherm.

 

^ TOP

Levert u naar het buitenland?

Ja, wij leveren in heel Europa. Hier komen wel, helaas, extra verzendkosten bij. Deze worden bij het afrekenen verrekend in uw bestelling. U dient deze zelf te betalen.

Bekijk hier de verzendtarieven naar het buitenland.

^ TOP

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Thee

  • In een witte Evermore zak, een wit Theeblik of een zilveren vacuüm verpakte zak
  • In een witte brievenbusdoos of witte pakketdoos met Evermore logo

Koffie

  • In een matzwarte brievenbuszak met Evermore logo, gesealed en met ventiel
  • Of in een witte pakketdoos met Evermore logo, de koffie wordt dan verpakt in glanzend zwarte zak

Chocola

  • In originele verpakking
  • In een witte brievenbusdoos of witte pakketdoos met Evermore logo
  • Indien de weertemperatuur boven de 18ºC komt komen er extra kosten bij voor verpakkingsmateriaal

Overige producten

  • In originele verpakking
  • In een witte brievenbusdoos of witte pakketdoos met Evermore logo

 

^ TOP

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen zodra deze is geplaatst?

Dit kan alleen als u nog niet heeft afgerekend. U past uw bestelling eenvoudig aan door opnieuw producten in uw winkelwagen te plaatsen of te verwijderen. Reken vervolgens af volgens de stappen in het menu.

Indien u al heeft afgerekend is het helaas niet mogelijk om uw bestelling opnieuw aan te passen. U kunt het beste zo snel mogelijk opnieuw een bestelling plaatsen, die wij dan tegelijk met de vorige bestelling kunnen verzenden.

LET OP: het annuleren van een bestelling is wel mogelijk na betaling. We storten het bedrag dan terug op een door u op te geven rekening. Indien u een verzendbewijs in een e-mail heeft ontvangen is annuleren pas niet meer mogelijk.

^ TOP

Veelgestelde vragen over uw account in onze webwinkel

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ onder het inlogmenu (‘Gebruikersmenu’, rechts in de webwinkel). Nadat u vervolgens uw e-mailadres hebt ingevuld wordt er een nieuw wachtwoord naar u toegezonden.

Lukt dit niet? Neem dan graag contact op met ons via het E-mailformulier

^ TOP

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Klik op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ onder het inlogmenu (‘Gebruikersmenu’, rechts in de webwinkel). Nadat u vervolgens uw e-mailadres hebt ingevuld wordt uw gebruikersnaam naar u toegezonden.

Lukt dit niet? Neem dan graag contact op met ons via het E-mailformulier

^ TOP

Is het verplicht om een account aan te maken?

Nee, het is zeker niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel verplicht om u eenmalig te registreren als klant, zodat wij over genoeg gegevens beschikken om u een bestelling toe te kunnen zenden. Deze gegevens worden niet meer gebruikt zodra uw bestelling is afgeleverd.

Wij raden het echter wel aan om een account aan te maken. Als terugkerende klant kunt u dan gemakkelijker inloggen. De gegevens die u aan Evermore geeft worden overigens NOOIT zonder uitdrukkelijke toestemming aan derden verstrekt. Dit zou in strijd zijn met de privacywet.

^ TOP

Veelgestelde vragen over ons beleid

Gebruikt uw website cookies?

Ja, om onze webwinkel goed te kunnen laten functioneren hebben wij cookies nodig. Wij gebruiken slechts twee cookies op onze gehele website. Bijvoorbeeld om u te kunnen herkennen als terugkerende klant. Deze informatie wordt nooit aan derden verstrekt.

Sinds 5 juni 2012 is het wettelijk verplicht om te vermelden dat websites cookies gebruiken, dit geldt echter niet voor noodzakelijke cookies in webwinkels die wij gebruiken. Het volgende valt te lezen op de website van de overheid:

“Websites hebben uw toestemming niet nodig voor cookies die noodzakelijk zijn om een dienst of webshop te laten functioneren. Dit zijn bijvoorbeeld bestanden die bijhouden wat u in uw virtuele winkelwagentje heeft.” U kunt dit hier nalezen.

U kunt bekijken hoeveel cookies onze website gebruikt op: www.cookiechecker.nl

^ TOP

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden vindt u hier

^ TOP

Wat is uw privacy policy?

Uw privacy wordt gewaarborgd conform de wet. Dit houdt in dat er geen informatie aan derden wordt verstrekt zonder uitdrukkelijke toestemming van de gebruiker.

^ TOP

Mag ik inhoud van deze website kopiëren?

U mag niets van deze website overnemen zonder uitdrukkelijke toestemming van Evermore. Wij ontvangen verzoeken bij voorkeur schriftelijk.

^ TOP

Veelgestelde vragen over ons bedrijf, producten en diensten

Levert Evermore aan retail, bedrijven en horeca?

Ja, hiervoor hanteren wij speciale prijzen. Neem hiervoor contact met ons op via het E-mailformulier

^ TOP

Werkt Evermore ook als groothandel?

Ja, hiervoor hanteren wij speciale prijzen. Neem hiervoor contact met ons op via het E-mailformulier

^ TOP

Hoe kan ik vacatures bij Evermore vinden?

Evermore heeft momenteel geen vacatures. Zodra er een vacature vrijkomt kunt u deze op onze contactpagina vinden

^ TOP

Wanneer is Evermore opgericht?

In de zomer van 2007 toen het Groenjaar was in Rotterdam. Er werd ons gevraagd om tijdens Verborgen Tuinen iets te doen rondom het thema ‘groen’. Wat is of was groen en is het meest gedronken plantje ter wereld?

^ TOP

Waar bevindt Evermore zich?

In het centrum van Rotterdam. Wij hebben alleen een webwinkel en prefereren dan ook bestellingen via het internet. Een fysieke winkel is er (nog) niet. Afhalen kan alleen volgens afspraak

^ TOP